Tittar du på Let´s dance

Det här är första säsongen som jag tittar regelbundet på Let´s dance. Programmet har aldrig tidigare intresserat mig, men av någon anledningen så är jag intresserad nu. Har ingen aning om vad det beror på, men gillar Hallenius som programledare och att se olika personligheter tävla mot varandra.

kulprogram

Förra veckan var bara sååååå pinsam när Läckberg dök upp och pussade på sin Toyboy. Jag rös i hela kroppen och hoppas att han åker ut i kväll. Min favorit är Jonas Björkman så jag brukar hålla några extra tummar för honom.

Vilka är era favoriter.

21 thoughts on “Tittar du på Let´s dance

  1. Det är lagom TV-underhållning, tycker jag. Men Hellenius börjar bli väl fjantig för min smak.
    Men vad Camilla Läckberg har att göra med om hennes kille åker ut eller inte fattar jag inte. Han åkte ut för att presterade sämst, hoppas jag.
    Är det mer pinsamt att hans tjej, oavsett ålder, sitter i publiken än att Nanne Grönwalls pappa och son sitter där?

    Alex och Marie är helt klart mina favoriter!

    Liked by 1 person

  2. För mig är det tvärtom. Jag har följt det tidigare men i år följer jag inte serien. Det är bra TV-underhållning men jag har börjat tröttna på alla återkommande TV-serier och längtar efter nått nytt att se på.
    Trevlig helg!

    Liked by 1 person

  3. Jag har varit med ända från början. Har inte missat en enda säsong, och det här är nog det enda jag verkligen följer med i.

    Det finns en annan programserie som gått ett par säsonger men som jag inte fick upp ögonen för förrän andra säsongen nästan var slut nu i vintras. Jag blev så biten och ”frälst” att lyckan visade inga gränser när jag hittade alla avsnitt på YouTube.
    Jag snackar om ”Historieätarna” … 😉

    Men för att återgå till ”Let’s dance”. Det är intressant att du fastnade i år när jag hittills tycker att det är det sämsta året hittills. Det är något som fattas i år, men jag vet inte vad riktigt.
    Men det roar mig ändå, och jag kommer att följa det även i år. Jag tycker att det är väldigt intressant att den ”stela” Ingmar Stenmark är med … 🙂 Kanske den här upplevelsen kan få honom att mjukna lite …
    Jonas är nog min favorit också. Han verkar vara en väldigt behaglig och trevlig person, samtidigt som jag tycker att han tar dansen på ett avslappnat och snyggt sätt. Han är duktig, även om inte juryn tycker att han håller måttet …

    Liked by 1 person

  4. Nu var jag tvungen att googla igen och enligt den säkra källan skiljer det tolv år på författaren och hennes pojkvän. Hur skulle du benämnt en kvinna vars partner var tolv år äldre?!

    Liked by 1 person

  5. Jag brukar inte se det programmet. Men så såg jag på ”Malou efter 10” m på 4.:an idag (mycket tv nu :)) och då var det med en kille som är stylist som bara var så energigivande! Jonas Hallberg tror jag han heter, men jag kan minnas fel. han lever ut sina drömmar nu och flyttar utomlands.
    Så ikväll ska jag se det bara av den orsaken, för att han är med.

    Liked by 1 person

Kommentera

