Förberedelser inför bröllopet i morgon

Jag berättade tidigare här om att jag i morgon ska medverka i en större TV-serie som kommer att sändas senare i år. Nu fick jag kompletterande information om vad jag ska ha på mig och med mig till inspelningen. Det är inga små förväntningar de har.

kanskesåhär

PLATS:  Kyrkan
TID/DATUM: 12:45, 23 mars 2015 – Vi beräknas avsluta omkring 20:00.
SCEN: Bröllop
KLÄDER: Minst 3 alternativ både över & underdel, även gärna alternativ på ytterkläder, accessoarer, klä dig efter scenen (tänk bröllop).
FÄRGER KLÄDER: blått, marinblått, ljusblått. Kompletteras med eventuellt någon neutral färg (svart, vitt, beige, grått etc.)
REKVISITA: –
SPECIALKOST: Anmäl omgående ifall du har någon specialkost. Allergi/vegetariskt etc.
SEKRETESS: Allt som sker på inspelningen är självklart konfidentiellt och får inte sägas till någon utomstående. Förbjudet att fota/filma/ta upp ljud under inspelningen.

Så, nu blir det till att leta fram de kläder jag ska ha på mig, stryka skjortor och förbereda allt annat. Även om det är lite jobbigt, så ska det bli roligt att vara med.

23 thoughts on “Förberedelser inför bröllopet i morgon

Kommentera

