En titt i mitt kylskåp

Jag tycker det är spännande vad folk har i sina kylskåp och tycker att det skulle vara roligt att få smygtitta in i era kylskåp. Vet inte om det är någon som antar utmaningen, men jag börjar med att låta er få göra en snabbtitt i mitt eget kylskåp.

IMG_0992

Så här ser det ut till vardags, lite halvfullt, med det nödvändigaste hemma. Dijonsenap, grädde och Cola zero är kanske det viktigaste hos mig, förutom rotfrukter och grönsaker. En öl står där också, ser jag, ifall andan faller på.

Hur ser det ut i era kylskåp? 🙂

35 thoughts on “En titt i mitt kylskåp

  1. Ping: En titt i mitt kylskåp | Znogges hörna, filialen

  2. Cola Zero skulle jag inte själv ta hem, gillar inte lightprodukter alls. Men är jag hemma är vårt kylskåp välfyllt och mycket grönsaker och frukt finns (Det som inte ligger framme förstås) förutom bra basvaror. Lagar mycket asiatisk mat så färsk ingefära finns alltid. Riktig yoghurt , créme fraich, grädde, olika senapssorter finns förstås också. Goda pålägg och ostar finns också liksom ägg.
    Mat är viktigt för oss och jag gillar att ha ett kylskåp där de varor jag gillar finns.

    Liked by 1 person

  3. Det kylskåpet behöver inte skämmas för sig vare sig vad gäller innehåll eller ordning. Nä,jag antar inte utmaningen. Skäms lite för mitt:-) Fin kväll tillönskas!

    Liked by 1 person

  4. Just nu har vi nästan helt tomt i kylen efter två månader borta. Men jag har faktiskt också visat min kyl på bloggen…..och då hade jag tre burkar med jätteäckliga metmaskar där inne 😀
    Kram

    Liked by 1 person

  5. Nä du … se det får vänta, om det någonsin blir någon titt in i vårt kylskåp! Nu är det i sin värsta röra i där, efter veckan som var och efter att min dotter flyttat hem och fyllt kylen med sin veganmat … 😉
    Imponerande prydligt du har det. Du impar på mig i alla fall … ;D

    Liked by 1 person

  6. Jag är rädd för att det inte är lika prydligt som ditt men jag har faktiskt gjort en översyn i dag. Gallrat och kastat några saker som var för gamla… Men om jag hänger på, det återstår att se 😉

    Kram

    Liked by 1 person

  7. Det är mycket i mitt kylskåp. Nu påminde du mig om att jag måste göra storstädning där haha. Måste måste måste.

    Måste ila…….städa å kanske jag visar kylen.
    Ha nu det toppenfint och en fin kväll.
    Roligt att se din kyl.

    Kramkram.

    Liked by 2 people

Kommentera

