Jag ber om ursäkt

I dag har jag städat ordentligt här på bloggen i min iver att få rent och fräscht. Jag råkade nog städa bort en del kommentarer som jag inte hunnit svara på och det ber jag om ursäkt för. Gjort är gjort. Vet ännu inte hur jag ska hantera min blogg framöver, men kände att den behövde skuras ordentligt med såpa, så alla gamla mögliga tankar och inlägg försvann för att den ska kunna dofta gott igen. Vet inte riktigt hur jag lyckats, men jag har gjort ett försök.

Att städa ut det gamla känns skönt på ett sätt men lite sorgligt ändå. Om det inte fungerar så får jag väl helt enkelt kasta den och skaffa mig en annan blogg, men där är jag inte ännu. Om jag kommer dit så kommer jag att meddela ny adress så de som är intresserade kan följa med.

Karaktärern på bloggen har varit anonym och ofta (för) privat. Anledningen till detta har varit att jag skulle kunna bolla idéer med läsarna om känsliga frågor.

Önskar alla trevliga människor en underbar vecka.

30 thoughts on “Jag ber om ursäkt

  1. Minsann, har har det verkligen storstädats! Men även om du gjort det så finns kanske tankarna där ändå men då på ett privat plan.

    Trevligt med två bilder på skribenten. Så långt har jag inte kommit än 😉

    Liked by 1 person

  2. Hej,

    Jag har också tänkt på att rensa ibland, då jag stundvis varit bedrövligt negativ och trälig, men har istället startat en ny blogg varje gång det känts som om livet gått in i en ny fas och är därmed inne på min fjärde 🙂

    Lycka till med det nya formatet!

    Ha en fin kväll,

    Mvh, Anneli

    Liked by 1 person

  3. Men… se där är du ju… 😆 kul att ses! Men… Städat? Kommer kanske ånger sedan… Hur gör du då? Eller har du inläggen som en hemlighet i någon mapp 📁
    Ha en fin måndagskväll, eller i alla fall vad som är kvar av den!

    Liked by 1 person

Kommentera

