Firande

Idag fick jag den här utmärkelsen av WordPress.

anniversary-2x.png

De ville gratulera till att jag haft denna blogg i 2 år.

När jag tänker tillbaka på dessa två bloggår så har det verkligen hänt mycket i mitt liv. Det har varit mycket glädje, men också en hel del sorg och jag har skrivit om det mesta. Dessutom har jag delat med mig av många väldigt privata tankar och funderingar. Ofta har det varit positivt för mig att ta del av alla de tankar som jag fått tillbaka av er.

Tack för alla goda råd, funderingar och ibland vilda diskussioner som förekommit här. De har givit perspektiv och varit en källa till glädje för mig.

10 thoughts on “Firande

  1. Att kommentera och att tycka ”till” är väl en del av bloggningen, och som bara är kul tycker jag.
    Att det blir livliga diskussioner är åxo kul. Att utbyta tankar och ord med varandra är bara kul.
    Att ”hälsa på” varandra är åxo kul.

    Grattis till dina 2 år, och jag skulle gärna vilja läsa ditt allra första inlägg. Ser att det var någon annan som åxo ville det i kommentarerna.

    Kramkram.

    Liked by 1 person

  2. Ja, vi är ju många som följt dig i både med och motgångar. Positiva såväl som negativa kommentarer har du fått. Men det får man räkna med när man skriver och tycker till. Ha en fin dag!!!
    GRATTIS TILL BLOGGEN… 😆

    Liked by 1 person

Kommentera

