Så himla glad

Idag har varit en fantastisk dag. Kanske inte mitt på dagen, men kvällen…KVÄLLEN ! 🙂

På torsdagarna går jag och min yngsta dotter och tävlar i bridge. Tror att jag berättat det tidigare. Vi är båda vana kortspelare, men ingen av oss har någon erfarenhet av själva budgivningen i bridge. Det har gått hyfsat för oss ändå, trots att vi tävlar mot mycket mer erfarna spelare.

Kan ni tänka er…

I kväll VANN vi vår första tävling. Ja, visst är det magiskt! Min dotter, som är ganska blyg och tillbakadragen, strålade av lycka och kände världens självförtroendeboost! Hennes pappa var också otroligt glad och stolt. 🙂

Det fanns dock en del rutinerade spelare där som inte var lika glada över att två nybörjare kunde vinna, vilket vi fick höra…men de flesta gladdes med oss och applåderade när vi tog emot vårt förstapris.

Vilken magisk kväll…jag är så himla glad!

15 thoughts on “Så himla glad

  1. Den perfekta dejten !!! Grattis, grattis, grattis.
    Fösökte lära mej spela bridge en gång, men har inte
    tålamod. Många tanter spelar flera ggr i veckan.
    Trevligt, så länge ingen tar det hela för allvarligt.

    Tyvärr finns det alltid någon, som inte kan glädja sej över
    andras framgångar. Hoppas ni två håller igång.
    Fader-dotter tillsammans. Fint!

    Liked by 1 person

Kommentera

