Har stängt butiken

Läste ni om tjejen i Kalmar här, som fått mycket uppmärksamhet för att hon på sociala medier sa att hon ville dejta 15 killar innan sommaren är slut? Det var inte bara lokaltidningen som tog upp det utan även de större kvällstidningarna och Aktuellt.

Bra initiativ, tänkte jag och blev sedan livrädd.

Jag har ju också bloggar i samma ämne även om jag söker lite bredare än på hemorten.

Så, snabbt som sjutton stängde jag butiken och ”pausade” mina bloggar om att hitta kärleken. Den sortens uppmärksamhet som tjejen i Kalmar fått, är jag inte alls intresserad av.

Själv fenomenet är ändå intressant och den uppmärksamhet som hon fått kommer säkert att leda till att många andra gör likadant. Vad tror ni?

3 thoughts on “Har stängt butiken

  1. Tror inte att det är någon bra id’e. Inget fel att berätta att man är singel även om man får vara lite uppmärksam på responsen man får. Jag är lite fascinerad över att jag trots att jag alltid varit tydlig med att jag är lyckligt gift får propåer ibland som jag vänligt men bestämt avvisar

    Liked by 1 person

Kommentera

