Snart semester

Ja, inte snart, snart… men resan är beställd och betald.

Får vänta drygt 40 dagar till innan jag åker.

hero-aruba-couple-beach-sand-white-02 Det är hit jag ska åka 18 dagar i september.

Har stora förväntningar och förhoppningar om mitt livs bästa semester. Nu kan jag knappast vänta på att få resa iväg.

Det sägs vara bra att vänta och längta efter någonting, och så är det kanske, men just nu känner jag att dagarna går alldeles för sakta. Känner mig både otålig och lite rastlös.

Hur brukar ni känna när ni längtar efter något?

 

8 thoughts on “Snart semester

  1. Ping: Kärlek över gränserna igen – I skuggan av Arvid och Lydia

  2. Så härligt med längtan, trots att väntan kan vara jobbig. Jag blir som ett barn när jag bokat mina resor. Googlar, tittar på bilder, söker bloggar som har med resan att göra … sen tjatar jag ihjäl alla hur mycket jag längtar. 😆

    Liked by 1 person

  3. Längtansfulla 😉
    Skojar, men det låter ju jätteskönt med 18 dagars semester.
    Väl värt att vänta på och 40 dagar är ju ingenting.
    Fast jag hade nog inte lämnat Sverige den allra finaste månaden på året…

    Gilla

Kommentera

