Köpa smycken på nätet

Händer det att ni köper bijouterier eller smycken på nätet ? Jag tänker på armband, örhängen, halsband och ringar.

Om ni gör det, eller känner någon annan som gör det, vad är den prisnivå som ni kan tänka er att betala för något som ni tycker ser fint ut?

Köper ni i första hand till er själva eller som present?

Jag frågar för att jag har långtgående planer på att starta en sådan webshop.

Bör priserna ligga mellan…

1. 49-198 kr

2. 179- 349 kr

3. 249- 498 kr

4. 329- 999 kr 

Kom gärna med andra egna synpunkter. 😊😊😊

13 thoughts on “Köpa smycken på nätet

  1. Jag köpte en ring, typ kopia av den jag fått för hundra år sedan, men tappat … vågade inte berätta det för det ex jag hade då … 800 spänn, snabb leverans och verklugen lik den äkta. 😂

    Liked by 3 people

  2. Jag är inte heller rätt målgrupp. Jag vill känna och se IRL. Kan möjligen tänka mig att köpa designersmycken via nätet, smycken som jag vet exakt vad det är både kvalitetsmässigt och som jag sett och känt på tidigare.

    Liked by 1 person

Kommentera

