Nu är det klart

Welcome_to_Sweden.jpg

Vet inte om jag berättat det tidigare, men jag var med i ett av avsnitten i serien ”Welcome to Sweden” för ett bra tag sedan. Det var när de gifte sig i kyrkan och jag ver en av bröllopsgästerna.

Nu är det någon annan som ska hälsas välkommen till Sverige. Det är förstås tjejen som jag träffade på en dejtingsajt i somras och som jag sedan ”pratat” mycket med på Skype och WhatsApp innan vi träffades nästan 3 veckor på Aruba i mitten av september.

Hon fick sitt turistvisum beviljat idag och 5 veckors ledighet från jobbet var beviljat redan när hon kom hem från vår semester tillsammans.

Så nu blir det en ganska kort väntan och sedan är hon här. 🙂

18 thoughts on “Nu är det klart

Kommentera

