Nu har jag inspekterat

Idag var Husse och jag ute i skogen och inspekterade skadorna efter stormen Alfrida i vintras. Husse berättade att hans farmor hette Alfrida, men att hon var den lugnaste och finaste farmor man kan ha. Konstigt namn på en storm i så fall, tycker jag.

IMG_6233.jpg

I vilket fall var det en intressant promenad. Jag kom på mig själv med att kunna hoppa över de flesta träden, även om ett och annat var enklare att krypa under.

IMG_6238.jpg

2 tankar om “Nu har jag inspekterat

  1. Oj det ser våldsamt ut!
    Visst är det härligt att hoppa, och lite verkar det blåsa idag med om man kikar på din päls?
    Stilig päls förresten 😀

    Gilla

    • Jo, det blåste rejält idag. Skogen är nog ingen säker lekplats. Tror nog att Husse väljer promenader på golfbanan i fortsättningen. 🙂
      Matte håller koll på min päls och borstar mig i timmar…med jag få smaka godbitar så jag håller mig stilla. 😀

      Gillad av 1 person

Lämna en kommentar